Ynzo van Zanten, Tony’s “Choco Evangelist” en Head of People & Culture, vertelde op het event Happy People – Better Business over Tony’s routekaart naar 100% slaafvrije chocolade en hoe iedereen daar aan bij kan dragen. Wij interviewden hem over het belang van purpose voor Tony’s en hoe dat binnen de organisatie wordt vertaald voor nieuwe medewerkers, in het onboarding traject.
Gerelateerde berichten
Werken bij Innocent: blijf jezelf en doe iets goeds voor de wereld
Tim Dorsett is event- en communicatiemanager bij Innocent. De Britse fabrikant van smoothies en sapjes heeft als doel om zijn medewerkers te helpen ‘beter te werken en blijer naar huis te gaan’. De drie oprichters […]
Geluk als businessmodel
Wie werkgeluk wil bevorderen in zijn bedrijf, moet beginnen bij de cultuur, aldus Jenn Lim, CEO en Chief Happiness Officer van Delivering Happiness tijdens het Happy People Better Business-event. ‘Cultuur moet je eerste prioriteit zijn. […]
Belgisch ministerie geeft medewerkers échte vrijheid
Als secretaris-generaal van het Belgische ministerie van Sociale Zaken, zette Frank van Massenhove een verandering in gang, die heeft geleid tot gelukkige, trotse én productievere werknemers. Tijdens zijn presentatie op het evenement Happy People Better […]